εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών - χαλάνδρι

Δημοσίευση
Επικοινωνία
apostolos koukoulidis, randstad hellas
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
χαλάνδρι, αττική
Κλάδος
εξυπηρέτηση πελατών
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κωδικός θέσης εργασίας:
23717
Επικοινωνία
apostolos koukoulidis, randstad hellas

Περιγραφή εργασίας

Αγαπάς τα αυτοκίνητα και σου αρέσει να κάνεις προτάσεις και να δίνεις λύσεις στους πελάτες; Διαθέτεις πελατοκεντρική προσέγγιση και προυπηρεσία στην εξυπηρέτηση πελατών; Eνθουσιάζεσαι στην ιδέα να ξεκινήσεις να δουλεύεις ως Eκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών για μία από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες στον χώρο ενοικιάσεων αυτοκινήτων;

Αν η απάντηση σου σε όλα τα παραπάνω είναι θετική,τοτε κάνε την αίτησή σου τώρα και διεκδίκησε μία θέση εργασίας στο κέντρο επικοινωνίας του πελάτη μας ως Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών.

#clientservicesgr

παροχές

    H εταιρεία προσφέρει για την θέση του/της Εκπροσώπου Εξυπηρέτησης Πελατών τα εξής:

    • Μοντέρνες εγκαταστάσεις,σύγχρονο και χαρούμενο εργασιακό περιβάλλον
    • Αορίστου σύμβαση εργασίας
    • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
    • Εταιρικό αυτοκίνητο και μηνιαίο ποσό χρήματων βενζίνης 6 μήνες μετά από την έναρξη της συνεργασίας
    • Ένταξη σε ομάδα ανεγνωρισμένης πολυεθνικής εταιρείας
    • Γνώση των δραστηριοτήτων της εταιρείας και γνωριμία του πελατολογίου από την πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης 

    αρμοδιότητες

    Ως εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών, οι κύριες αρμοδιότητές σου θα είναι:

    • Διαχείριση και εξυπηρέτηση του κέντρου επικοινωνίας μέσω email και τηλεφώνου
    • Παραχώρηση διαθέσιμων πληροφοριών για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών
    • Παρακολούθηση της ομαλής ολοκλήρωσης αιτημάτων των πελατών 
    • Καταχώρηση δεδομένων και στοιχείων νέων και υπαρχόντων πελατών
    • Διαχείριση παραπόνων με επαγγελματισμό και ευγένεια
    • Διατήρηση ισχυρών επαγγελματικών σχέσεων με τους πελάτες και τους συνεργάτες
    • Ενημέρωση πελατών για τα προιόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας

    προσόντα

    Προκειμένου να ανταποκρίνεται το προφίλ σου στις απαιτήσεις της θέσης του/της Εκπροσώπου Εξυπηρέτησης Πελατών, χρειάζονται οι παρακάτω δεξιότητες:

    • Κάτοχος Πτυχίου ΑΕΙ/ΤΕΙ
    • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε τηλεφωνικό κέντρο, θα εκτιμηθεί
    • Άριστη γνώση Ms Office
    • Πολύ καλή προφορική και γραπτή επικοινωνία στα Αγγλικά
    • Πελατοκεντρική προσέγγιση
    • Εξαιρετικές επικοινωνιακές ικανότητες
    • Οργανωτικές δεξιότητες
    • Ομαδικό πνεύμα

    πληροφορίες

    Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση του/της Εκπροσώπου Εξυπηρέτησης Πελατών, μπορείς να κάνεις την αίτησή σου τώρα!

    Για πληροφορίες τηλεφώνησε στο +30 6940891520 και μπορείς να ζητήσεις τον Κουκουλίδη Απόστολο 

    Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές. 

    #clientservicesgr