Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας Δημοσίευση Τρίτη, 3 Μαΐου 2022 Τοποθεσία θεσσαλονίκη, κεντρική μακεδονία Κλάδος multilingual Τύπος εργασίας μόνιμη Κωδικός θέσης εργασίας: 20466 Επικοινωνία Διονυσία Αγγελοπούλου, Randstad Hellas Τηλέφωνο +30 2166001384 Κάντε την αίτηση σας τώρα! Στείλτε αυτή τη θέση εργασίας με email Εκτύπωση περιγραφή εργασίας Μιλάτε Ισπανικά; Έχετε γεννηθεί, ζήσει ή εργαστεί στην Ισπανία & διακρίνεστε για τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες; Σας χαρακτηρίζει η υπομονή, η ευγένεια & η προσαρμοστικότητα;Αν η Ισπανική είναι η μητρική σας γλώσσα ή έχετε κατακτήσει ένα άριστο επίπεδο σε αυτήν, τότε η θέση αυτή είναι ακριβώς αυτό που αναζητάτε.Αρπάξτε την ευκαιρία & εργαστείτε από το σπίτι για μια πολυεθνική εταιρεία που επεκτείνεται διαρκώς, εξυπηρετώντας τους πελάτες μερικών εκ των μεγαλύτερων πολυεθνικών εταιρειών παγκοσμίως!Η multilingual ομάδα της Randstad σας καλεί να συμμετάσχετε στα online live chat events που οργανώνει κάθε εβδομάδα. Δείτε παρακάτω τις επιλογές ώρας και μέρας :Κάθε Τρίτη μεταξύ 16:00 και 17:00 (τοπική ώρα Ελλάδος). Εγγραφείτε εδώ.Κάθε Πέμπτη μεταξύ 11:00 και 12:00 (τοπική ώρα Ελλάδος). Εγγραφείτε εδώ.Θα έχετε την ευκαιρία να συναντήσετε διαδικτυακά την ομάδα και να συζητήσετε σχετικά με την θέση εργασίας που σας ενδιαφέρει πριν αποστείλετε την αίτησή σας. Είναι απλό, εύκολο και δωρεάν, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να εγγραφείτε σε κάποιο από το παραπάνω links. παροχές Το πακέτο αποδοχών που προσφέρει η εταιρεία στον/-ην Εκπρόσωπο Υποστήριξης Πελατών - Ισπανικά είναι: Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών (14 μισθοί ετησίως)Μηνιαία bonusΕντατική & επί πληρωμή εκπαίδευσηΠροοπτικές ανέλιξης μέσα στην εταιρείαΥποστήριξη για τις καθημερινές σας μετακινήσειςΠακέτο μετεγκατάστασης σε περίπτωση που διαμένετε μόνιμα εκτός Ελλάδας ή ΑθηνώνΑσφάλιση & ιατρική περίθαλψηΕιδικές προσφορές & εκπτώσεις για όλους τους εργαζόμενους αρμοδιότητες Ως Ο/Η Εκπρόσωπος Υποστήριξης Πελατών - Ισπανικά, οι κύριες αρμοδιότητες σας θα είναι:Λειτουργείτε ως η πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης για όλους τους Ισπανόφωνους πελάτεςΑπαντάτε στα εισερχόμενα αιτήματα μέσω εισερχομένων κλήσεων, online chats & emailsΔημιουργείτε στέρεες σχέσεις με τους Ισπανούς πελάτες, εξυπηρετώντας τους γρήγορα, αποτελεσματικά & με επαγγελματισμόΠαρέχετε εξαιρετική ποιότητα εξυπηρέτησης & καθοδήγησης Επιλύετε τεχνικά & μη προβλήματα προσόντα Στο ρόλο του/της Εκπροσώπου Υποστήριξης Πελατών - Ισπανικά, χρειάζονται οι παρακάτω δεξιότητες: Εξαιρετική γνώση Ισπανικών Επαρκής κατανόηση της Αγγλικής γλώσσαςΕυρύτερη εξοικείωση με τεχνολογικά συστήματα και πλατφόρμες δεξιότητες Υψηλή προσαρμοστικότητα σε δυναμικό εργασιακό περιβάλλον με κυλιόμενο ωράριο και υψηλούς ρυθμούς απασχόλησηςΕυγενική & πελατοκεντρική προσέγγισηΑνεπτυγμένες επικοινωνιακές & ακουστικές δεξιότητες εμπειρία Τυχόν προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση δεν κρίνεται απαραίτητη. πληροφορίες Εάν βλέπετε τον εαυτό σας στη συγκεκριμένη θέση εργασίας, δεν έχετε παρά να κάνετε αίτηση τώρα! Για οποιαδήποτε ερώτηση ή διευκρίνιση, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά καλώντας στο +30 216 6001304 ή στέλνοντας email στο multilingual@randstad.gr.Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις είναι απόλυτα εμπιστευτικές. #remote #workfromhome μοιραστείτε το! Facebook LinkedIn Twitter