Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας Δημοσίευση Τρίτη, 3 Μαΐου 2022 Τοποθεσία θεσσαλονίκη, κεντρική μακεδονία Κλάδος multilingual Τύπος εργασίας μόνιμη Μισθός € 1,100 - € 1,200 μηνιαίως Κωδικός θέσης εργασίας: 9362 Επικοινωνία Μιρέλα Λύκαρη, Randstad Hellas Τηλέφωνο +30 2166001321 Κάντε την αίτηση σας τώρα! Στείλτε αυτή τη θέση εργασίας με email Εκτύπωση περιγραφή εργασίας Μιλάτε Γερμανικά; Έχετε εξαιρετική γνώση Γερμανικών & διακρίνεστε για τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες; Σας χαρακτηρίζει η υπομονή, η ευγένεια & η προσαρμοστικότητα; Στη συγκεκριμένη θέση εργασίας, θα έχετε τη δυνατότητα να εξυπηρετείτε τους πελάτες μερικών από των μεγαλύτερων πολυεθνικών εταιρειών παγκοσμίως.Αν μιλάτε άπταιστα την Γερμανική γλώσσα & αναζητάτε εργασία στη Βόρεια Ελλάδα, τότε η ευκαιρία αυτή είναι ακριβώς αυτό που αναζητάτε. Αρπάξτε την ευκαιρία & εργαστείτε για μια πολυεθνική εταιρεία που επεκτείνεται & προοδεύει διαρκώς.Η multilingual ομάδα της Randstad σας καλεί να συμμετάσχετε στα online live chat events που οργανώνει κάθε εβδομάδα. Δείτε παρακάτω τις επιλογές ώρας και μέρας:Κάθε Τρίτη μεταξύ 16:00 και 17:00 (Τοπική ώρα Ελλάδος). Εγγραφείτε εδώ.Κάθε Πέμπτη μεταξύ 11:00 και 12:00 (Τοπική ώρα Ελλάδος). Εγγραφείτε εδώ.Θα έχετε την ευκαιρία να συναντήσετε διαδικτυακά την ομάδα και να συζητήσετε σχετικά με την συγκεκριμένη θέση εργασίας και όχι μόνο.Είναι απλό, εύκολο και δωρεάν, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να εγγραφείτε σε κάποιο από το παραπάνω links. παροχές Το πακέτο αποδοχών που προσφέρει η εταιρεία στον/-ην Εκπρόσωπο Εξυπηρέτησης Πελατών - Γερμανικά είναι: Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών (14 μισθοί ετησίως)Μηνιαία bonusΕντατική & επί πληρωμή εκπαίδευσηΠροοπτικές ανέλιξης μέσα στην εταιρείαΥποστήριξη για τις καθημερινές σας μετακινήσειςΠακέτο μετεγκατάστασηςΜοντέρνο & υψηλής ποιότητας εργασιακό περιβάλλονΑσφάλιση & ιατρική περίθαλψηΕιδικές προσφορές & εκπτώσεις για όλους τους εργαζόμενους αρμοδιότητες Ως Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών - Γερμανικά οι κύριες αρμοδιότητες σας θα είναι να:Λειτουργείτε ως η πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης για όλους τους Γερμανόφωνους πελάτεςΑπαντάτε στα εισερχόμενα αιτήματα μέσω εισερχομένων κλήσεων, online chats & emailsΠαρέχετε εξαιρετική ποιότητα εξυπηρέτησης & καθοδήγησης Επιλύετε τεχνικά & μη προβλήματα προσόντα Στον ρόλο του/της Εκπροσώπου Εξυπηρέτησης Πελατών, χρειάζονται οι παρακάτω δεξιότητες:Γνώση Γερμανικών σε επίπεδο μητρικής γλώσσαςΓνώση Αγγλικών σε επίπεδο κατανόησηςΕυρύτερη εξοικείωση με την τεχνολογία & τους υπολογιστές δεξιότητες Υψηλή προσαρμοστικότητα σε δυναμικό εργασιακό περιβάλλον με κυλιόμενο ωράριο και υψηλούς ρυθμούς απασχόλησηςΕυγενική & πελατοκεντρική προσέγγισηAνεπτυγμένες επικοινωνιακές & ακουστικές δεξιότητες εμπειρία Δεν είναι απαραίτητη τυχόν προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση. πληροφορίες Εάν βλέπετε τον εαυτό σας στη συγκεκριμένη θέση εργασίας, δεν έχετε παρά να κάνετε αίτηση τώρα! Σε περίπτωση που θέλετε περισσότερες πληροφορίες ή έχετε περαιτέρω ερωτήσεις μη διστάσετε να καλέσετε στο+302166001321 . Η Multilingual ομάδα μας εξειδικεύεται σε ξενόγλωσσες θέσεις εργασίας & θα χαρεί πολύ να επιλύσει τις απορίες σας!Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις είναι απόλυτα εμπιστευτικές. μοιραστείτε το! Facebook LinkedIn Twitter