εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών - γερμανικά - θεσσαλονίκη

Δημοσίευση
Επικοινωνία
Μιρέλα Λύκαρη, Randstad Hellas
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Μισθός
€ 1,100 - € 1,200 μηνιαίως
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
θεσσαλονίκη, κεντρική μακεδονία
Κλάδος
multilingual
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Μισθός
€ 1,100 - € 1,200 μηνιαίως
Κωδικός θέσης εργασίας:
9362
Επικοινωνία
Μιρέλα Λύκαρη, Randstad Hellas
Τηλέφωνο
+30 2166001321

περιγραφή εργασίας

Μιλάτε Γερμανικά; Έχετε εξαιρετική γνώση Γερμανικών & διακρίνεστε για τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες; Σας χαρακτηρίζει η υπομονή, η ευγένεια & η προσαρμοστικότητα; Στη συγκεκριμένη θέση εργασίας, θα έχετε τη δυνατότητα να εξυπηρετείτε τους πελάτες μερικών από των μεγαλύτερων πολυεθνικών εταιρειών παγκοσμίως.

Αν μιλάτε άπταιστα την Γερμανική γλώσσα & αναζητάτε εργασία στη Βόρεια Ελλάδα, τότε η ευκαιρία αυτή είναι ακριβώς αυτό που αναζητάτε. Αρπάξτε την ευκαιρία & εργαστείτε για μια πολυεθνική εταιρεία που επεκτείνεται & προοδεύει διαρκώς.

Η multilingual ομάδα της Randstad σας καλεί να συμμετάσχετε στα online live chat events που οργανώνει κάθε εβδομάδα. Δείτε παρακάτω τις επιλογές ώρας και μέρας:

  • Κάθε Τρίτη μεταξύ 16:00 και 17:00 (Τοπική ώρα Ελλάδος). Εγγραφείτε εδώ.
  • Κάθε Πέμπτη μεταξύ 11:00 και 12:00 (Τοπική ώρα Ελλάδος). Εγγραφείτε εδώ.

Θα έχετε την ευκαιρία να συναντήσετε διαδικτυακά την ομάδα και να συζητήσετε σχετικά με την συγκεκριμένη θέση εργασίας και όχι μόνο.Είναι απλό, εύκολο και δωρεάν, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να εγγραφείτε σε κάποιο από το παραπάνω links.

παροχές

Το πακέτο αποδοχών που προσφέρει η εταιρεία στον/-ην Εκπρόσωπο Εξυπηρέτησης Πελατών - Γερμανικά είναι: 

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών (14 μισθοί ετησίως)
  • Μηνιαία bonus
  • Εντατική & επί πληρωμή εκπαίδευση
  • Προοπτικές ανέλιξης μέσα στην εταιρεία
  • Υποστήριξη για τις καθημερινές σας μετακινήσεις
  • Πακέτο μετεγκατάστασης
  • Μοντέρνο & υψηλής ποιότητας εργασιακό περιβάλλον
  • Ασφάλιση & ιατρική περίθαλψη
  • Ειδικές προσφορές & εκπτώσεις για όλους τους εργαζόμενους

αρμοδιότητες

Ως Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών - Γερμανικά οι κύριες αρμοδιότητες σας θα είναι να:

  • Λειτουργείτε ως η πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης για όλους τους Γερμανόφωνους πελάτες
  • Απαντάτε στα εισερχόμενα αιτήματα μέσω εισερχομένων κλήσεων, online chats & emails
  • Παρέχετε εξαιρετική ποιότητα εξυπηρέτησης & καθοδήγησης 
  • Επιλύετε τεχνικά & μη προβλήματα

προσόντα

Στον ρόλο του/της Εκπροσώπου Εξυπηρέτησης Πελατών, χρειάζονται οι παρακάτω δεξιότητες:

  • Γνώση Γερμανικών σε επίπεδο μητρικής γλώσσας
  • Γνώση Αγγλικών σε επίπεδο κατανόησης
  • Ευρύτερη εξοικείωση με την τεχνολογία & τους υπολογιστές

δεξιότητες

  • Υψηλή προσαρμοστικότητα σε δυναμικό εργασιακό περιβάλλον με κυλιόμενο ωράριο και υψηλούς ρυθμούς απασχόλησης
  • Ευγενική & πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Aνεπτυγμένες επικοινωνιακές & ακουστικές δεξιότητες

εμπειρία

Δεν είναι απαραίτητη τυχόν προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση.

πληροφορίες

Εάν βλέπετε τον εαυτό σας στη συγκεκριμένη θέση εργασίας, δεν έχετε παρά να κάνετε αίτηση τώρα! 

Σε περίπτωση που θέλετε περισσότερες πληροφορίες ή έχετε περαιτέρω ερωτήσεις μη διστάσετε να καλέσετε στο+302166001321 . Η Multilingual ομάδα μας εξειδικεύεται σε ξενόγλωσσες θέσεις εργασίας & θα χαρεί πολύ να επιλύσει τις απορίες σας!

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις είναι απόλυτα εμπιστευτικές.