εκπρόσωπος εξυπηρέτησης οφειλών - μαρούσι

Δημοσίευση
Επικοινωνία
Γεωργία Σκρέκα, Randstad Hellas
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
μαρούσι, αττική
Κλάδος
εξυπηρέτηση πελατών
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κωδικός θέσης εργασίας:
31868
Επικοινωνία
Γεωργία Σκρέκα, Randstad Hellas
Τηλέφωνο
+30 2106770523

περιγραφή εργασίας

Είσαι επικοινωνιακός/ή και δυναμικός χαρακτήρας; Σου αρέσουν οι προκλήσεις και η υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών; Θες να γίνεις μέλος σε μεγάλη πολυεθνική εταιρεία ως Εκπρόσωπος Έξυπηρέτησης Οφειλών;

Αν έχεις αυτά τα χαρακτηριστικά, κάνε αίτηση τώρα και άρπαξε την ευκαιρία να εργαστείς σε μια απο τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο ενοικιάσεων αυτοκινήτων ως Εκπρόσωπος Έξυπηρέτησης Οφειλών.

παροχές

H θέση του/της Εκπρόσωπου Εξυπηρέτησης Οφειλών σου προσφέρει την δυνατότητα:

  • Ένταξης σε ομάδα αναγνωρισμένης πολυεθνικής εταιρείας
  • Γνωριμίας του πελατολογίου αλλά και των δραστηριοτήτων της εταιρείας
  • Εσωτερικής εξέλιξης σύμφωνα με τις φιλοδοξίες σας
  • Δυνατότητα μερικής τηλεργασίας
  • Αορίστου σύμβαση εργασίας
  • Ανταγωνιστικό πακέτο μισθολογικών απολαβών 
  • Πρωινή απασχόληση με σταθερό ωράριο Δευτέρα - Παρασκευή

αρμοδιότητες

Ως Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Οφειλών, οι κύριες αρμοδιότητές σου θα είναι:

  • Επικοινωνία με πελάτες συνεργατών της εταιρείας με σκοπό την ενημέρωση και ρύθμιση οικονομικών εκκρεμοτήτων
  • Διαπραγμάτευση οικονομικών οφειλών και επιβεβαίωση εξόφλησης εντός προθεσμιών
  • Δημιουργία και εξέλιξη σχέσεων εμπιστοσύνης με τους οφειλέτες πρεσβεύοντας την ανθρωποκεντρική προσέγγιση και κουλτούρα της εταιρείας
  • Καταχώρηση δεδομένων και πληροφοριών στο σύστημα 
  • Υπενθύμιση των πληρωμών στον οφειλέτη βάσει των εκάστοτε συμφωνηθέντων για την αποπληρωμή χρέους μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας

προσόντα

Προκειμένου να ανταποκρίνεται το προφίλ σας στις απαιτήσεις της θέσης του/της Εκπρόσωπου Εξυπηρέτησης Οφειλών, χρειάζονται οι παρακάτω δεξιότητες:

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε τηλεφωνικό κέντρο
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • Άριστη γνώση Ms Office
  • Πολύ καλή προφορική και γραπτή επικοινωνία στα Αγγλικά
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές ικανότητες
  • Οργανωτικές δεξιότητες
  • Ομαδικό πνεύμα

εμπειρία

Ισχυρές επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες

Ανθρωποκεντρική και ευγενική προσέγ

πληροφορίες

Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση του/της Εκπρόσωπου Εξυπηρέτησης Οφειλών, μπορείς να κάνεις την αίτησή σου τώρα!

Για πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε στο +30 2166001373 και να ζητήσετε την Γεωργία Σκρέκα ή μέσω email στο gskreka@randstad.gr.

#customerservicegr

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.