Το μήνυμα ‘Human Forward’ ενισχύει τον στόχο της Randstad να ενδυναμώνει ανθρώπους και επιχειρήσεις ώστε να ανακαλύψουν όλη τη δυναμική τους. 

Σήμερα η Randstad δημοσίευσε το νέο της brand positioning, το οποίο βασίζεται στην εταιρική της αντίληψη να στηρίζει ανθρώπους και επιχειρήσεις ώστε να ανακαλύψουν όλη τη δυναμική τους, όπως και στην έντονη πεποίθηση ότι η εργασία δίνει ουσιαστικό νόημα και σκοπό στις ζωές των ανθρώπων. Ως μέρος του νέου brand positioning η Randstad παρουσίασε, ύστερα από 14 χρόνια ύπαρξης του ‘good to know you’, το νέο brand, ‘Human Forward’, μαζί με μία ανανεωμένη εμφάνιση.  

Η αδιάκοπη λειτουργία της οικονομίας, σήμερα, διαφοροποιεί τις ανάγκες των ανθρώπων και των επιχειρήσεων. Ο τρόπος ζωής και εργασίας, αλλά και ο τρόπος που αλληλεπιδρούμε μεταβάλλεται ραγδαία και ως εκ τούτου, ο κλάδος του HR δεν μένει ανεπηρέαστος. Νέες, ψηφιακές λύσεις HR και εργαλεία αλλάζουν δραστικά τον τρόπο που οι άνθρωποι αναζητούν εργασία, αλλά και τον ρόλο που η ίδια η Randstad διαδραματίζει στο συγκεκριμένο ζήτημα. Αυτός είναι και ο λόγος που η στρατηγική ‘Tech & Touch’ της Randstad, αποτελεί έναν πολύ σημαντικό πυλώνα του συνόλου της στρατηγικής της με στόχο την εξέλιξη. Η συγκεκριμένη στρατηγική αφορά την τεχνολογική εξέλιξη, ξεκινώντας από τον πυρήνα των τωρινών επιχειρηματικών μοντέλων. Η ψηφιακή εξέλιξη βελτιώνει τον τρόπο επικοινωνίας με πελάτες και υποψηφίους και τοποθετεί τον άνθρωπο στην πρώτη θέση.  Με τη μεγιστοποίηση των τεχνολογικών ικανοτήτων, η Randstad διευκολύνει τους συμβούλους της να επικεντρωθούν στον σημαντικότερο παράγοντα: την ενίσχυση της ανθρώπινης επαφής. Έτσι, η ανάγκη για ένα νέο και δυνατό brand positioning μαζί με μία ανανεωμένη εμφάνιση είναι επιτακτική.

Ο Jacques van den Broek, CEO της Randstad αναφέρει: ‘Γνωρίζουμε ότι η τεχνολογία μας υποστηρίζει καθημερινά και εργαζόμαστε σκληρά έτσι ώστε να μας προσφέρει λύσεις. Ωστόσο, λόγω της μακρόχρονης ιστορίας μας, γνωρίζουμε, κυρίως, ότι το σημαντικότερο κομμάτι της εταιρείας μας  είναι η ανθρώπινη επικοινωνία. Με τη βαθιά μας γνώση για τον κόσμο της εργασίας και με το πάθος μας για τον ανθρώπινο παράγοντα, βοηθάμε ανθρώπους και επιχειρήσεις να εξελιχθούν και να προχωρήσουν μπροστά. Είναι ο προσωπικός μας τρόπος προσέγγισης, υποστηριζόμενος από την πιο σύγχρονη τεχνολογία που μας ξεχωρίζει στον κόσμο της εργασίας παγκοσμίως. Το εκφράζουμε με την υπόσχεση του νέου brand positioning: Human Forward. Είναι η δική μας υπόσχεση στον κόσμο να βάζουμε τον άνθρωπο στην πρώτη θέση.’ 

video και websites 
Η προώθηση του νέου μας brand positioning και της νέας εμφάνισης,  ξεκίνησε με τα καινούρια και ανανεωμένα websites στις 39 χώρες που δραστηριοποιείται η Randstad. Επίσης, ένα συναρπαστικό video, που δημοσιεύτηκε στα social media, αποτελεί μέρος της παρουσίασης. Με το συγκεκριμένο video η Randstad εξηγεί ότι, παρόλο που η τεχνολογία μας έχει φέρει σημαντικές καινοτομίες, ακόμη και η πιο εντυπωσιακή τεχνολογική εφεύρεση είναι λιγότερο περίπλοκη από τους ανθρώπους που τη δημιούργησαν – μία λεπτομέρεια που κάποιες φορές τείνει να ξεχνιέται. Από το 2018, τα γραφεία της Randstad θα ξεκινήσουν τη σταδιακή προσαρμογή τους στη νέα εμφάνιση.