Κάνετε αίτηση για την παρακάτω θέση εργασίας:

εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών - γερμανικά

  • Νέος χρήστης
  • Είσοδος

Για να κάνετε αίτηση για αυτή τη θέση εργασίας θα πρέπει να συνδεθείτε με το λογαριασμό σας

Το βιογραφικό σας

  1. Επιλέξτε αρχείο
    Δε διαθέτω βιογραφικό σημείωμα Παρακαλούμε προσθέστε παρακάτω την εργασιακή σας εμπειρία και το ιστορικό της εκπαίδευσής σας.
  1. Ο κωδικός σας θα πρέπει να περιέχει 8 με 12 λατινικούς χαρακτήρες. Ο κωδικός πρέπει να περιέχει τουλάχιστον ένα ψηφίο

Κάνετε αίτηση για την παρακάτω θέση εργασίας:

Τοποθεσία
Θεσσαλονίκη
Είδος εργασίας:
μόνιμη
Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τρίτη, 16 Μαρτίου 2021
Κωδικός της θέσης εργασίας:
9368

Μιλάτε Γερμανικά; Έχετε εξαιρετική γνώση Γερμανικών & διακρίνεστε για τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες; Σας χαρακτηρίζει η υπομονή, η ευγένεια & η προσαρμοστικότητα; Στη συγκεκριμένη θέση εργασίας, θα έχετε τη δυνατότητα να εξυπηρετείτε τους πελάτες μερικών από των μεγαλύτερων πολυεθνικών εταιρειών παγκοσμίως.

Αν μιλάτε άπταιστα την Γερμανική γλώσσα & αναζητάτε εργασία στη Βόρεια Ελλάδα, τότε η ευκαιρία αυτή είναι ακριβώς αυτό που αναζητάτε. Αρπάξτε την ευκαιρία & εργαστείτε για μια πολυεθνική εταιρεία που επεκτείνεται & προοδεύει διαρκώς.

παροχές

Το πακέτο αποδοχών που προσφέρει η εταιρεία στον/-ην Εκπρόσωπο Εξυπηρέτησης Πελατών - Γερμανικά είναι: 

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών (14 μισθοί ετησίως)
  • Μηνιαία bonus
  • Εντατική & επί πληρωμή εκπαίδευση
  • Προοπτικές ανέλιξης μέσα στην εταιρεία
  • Υποστήριξη για τις καθημερινές σας μετακινήσεις
  • Πακέτο μετεγκατάστασης
  • Μοντέρνο & υψηλής ποιότητας εργασιακό περιβάλλον
  • Ασφάλιση & ιατρική περίθαλψη
  • Ειδικές προσφορές & εκπτώσεις για όλους τους εργαζόμενους

αρμοδιότητες

Ως Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών - Γερμανικά οι κύριες αρμοδιότητες σας θα είναι να:

  • Λειτουργείτε ως η πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης για όλους τους Γερμανόφωνους πελάτες
  • Απαντάτε στα εισερχόμενα αιτήματα μέσω εισερχομένων κλήσεων, online chats & emails
  • Παρέχετε εξαιρετική ποιότητα εξυπηρέτησης & καθοδήγησης 
  • Επιλύετε τεχνικά & μη προβλήματα

προσόντα

Στον ρόλο του/της Εκπροσώπου Εξυπηρέτησης Πελατών, χρειάζονται οι παρακάτω δεξιότητες:

  • Εξαιρετική γνώση Γερμανικών
  • Επαρκή γνώση Αγγλικών
  • Εξοικείωση με την τεχνολογία
  • Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές & ακουστικές δεξιότητες


πληροφορίες

Εάν βλέπετε τον εαυτό σας στη συγκεκριμένη θέση εργασίας, δεν έχετε παρά να κάνετε αίτηση τώρα! 

Σε περίπτωση που θέλετε περισσότερες πληροφορίες ή έχετε περαιτέρω ερωτήσεις καλέστε στο 216 6001357.

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις είναι απόλυτα εμπιστευτικές.