You are applying for this job:

εκπρόσωπος υποστήριξης πελατών - ισπανικά

  • new user
  • log in

To apply for this job log in to your existing account

your CV

  1. choose file
    I don't have a CV Please add your experience and education history manually below.
  1. Password must be at least 8 character long including one digit (“09”)

You are applying for this job:

Location:
Θεσσαλονίκη
Job type:
permanent
Date Posted:
01 April 2021
Reference Number:
20470

Μιλάτε Ισπανικά ; Έχετε ζήσει ή εργαστεί σε κάποια Ισπανόφωνη χώρα & διακρίνεστε για τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες; Σας χαρακτηρίζει η υπομονή, η ευγένεια & η προσαρμοστικότητα; Στη συγκεκριμένη θέση εργασίας, θα έχετε τη δυνατότητα να εξυπηρετείτε τους πελάτες  μερικών εκ των μεγαλύτερων πολυεθνικών εταιρειών παγκοσμίως.

Αν έχετε ως μητρική σας γλώσσα την Ισπανική & αναζητάτε εργασία στην Θεσσαλονίκη, τότε η ευκαιρία αυτή είναι ακριβώς αυτό που αναζητάτε. Αρπάξτε την ευκαιρία & εργαστείτε για μια πολυεθνική εταιρεία που επεκτείνεται διαρκώς.

benefits

Το πακέτο αποδοχών που προσφέρει η εταιρεία στον/-ην Εκπρόσωπο Υποστήριξης Πελατών - Ισπανικά είναι: 

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών (14 μισθοί ετησίως)
  • Μηνιαία bonus
  • Εντατική & επί πληρωμή εκπαίδευση
  • Προοπτικές ανέλιξης μέσα στην εταιρεία
  • Υποστήριξη για τις καθημερινές σας μετακινήσεις
  • Πακέτο μετεγκατάστασης σε περίπτωση που διαμένετε μόνιμα εκτός Ελλάδας ή Αθηνών
  • Μοντέρνο & υψηλής ποιότητας εργασιακό περιβάλλον
  • Ασφάλιση & ιατρική περίθαλψη
  • Ειδικές προσφορές & εκπτώσεις για όλους τους εργαζόμενους

responsibilities

Ως Ο/Η Εκπρόσωπος Υποστήριξης Πελατών - Ισπανικά, οι κύριες αρμοδιότητες σας θα είναι:

  • Λειτουργείτε ως η πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης για όλους τους Ισπανόφωνους πελάτες
  • Απαντάτε στα εισερχόμενα αιτήματα μέσω εισερχομένων κλήσεων, online chats & emails
  • Δημιουργείτε στέρεες σχέσεις με τους Ισπανούς πελάτες, εξυπηρετώντας τους γρήγορα, αποτελεσματικά & με επαγγελματισμό
  • Παρέχετε εξαιρετική ποιότητα εξυπηρέτησης & καθοδήγησης 
  • Επιλύετε τεχνικά & μη προβλήματα

requirements

Στο ρόλο του/της  Εκπροσώπου Υποστήριξης Πελατών - Ισπανικά, χρειάζονται οι παρακάτω δεξιότητες: 

  • Εξαιρετική γνώση Ισπανικών 
  • Επαρκής κατανόηση της Αγγλικής γλώσσας
  • Εξοικείωση με την τεχνολογία
  • Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές & ακουστικές δεξιότητες


information

Εάν βλέπετε τον εαυτό σας στη συγκεκριμένη θέση εργασίας, δεν έχετε παρά να κάνετε αίτηση τώρα! 

Σε περίπτωση που θέλετε περισσότερες πληροφορίες ή έχετε περαιτέρω ερωτήσεις μη διστάσετε να καλέσετε στο 216 6001370. Η Multilingual ομάδα μας εξειδικεύεται σε ξενόγλωσσες θέσεις εργασίας & θα χαρεί πολύ να επιλύσει τις απορίες σας!


Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις είναι απόλυτα εμπιστευτικές.